viernes, 15 de noviembre de 2013

15.11.2013

Primera entrada al Blog

Sort que una mentora m'ha fer recordar que avui era el darrer dia per la creació del Blog

Pel que fa el tema central del blog, les meves expectatives d'aquest projecte, la veritat que he parlat amb companyes d'educació infantil i m'han comentat que el fer crèixer a un nen com a persona és una sensació que omple de molt orgull i dona una gran satisfacció personal.

Subjectivament crec que aquesta experiència serà molt maca i això espero, m'agradaria poder ser un gran mentor.

Pel que fa de portes a fora, intentaré fer que els meus amics tinguin "enveja" d'aquesta experiència, m'explico millor, enveja en el sentit que vegin que és una experiència molt enriquidora i  que val molt la pena i que arran d'això que l'any vinent facin de mentors per a poder sentir la mateixa satisfacció personal i que puguin veure amb els meus ulls com jo veig aquest projecte, com una oportunitat de fer una bona obra en un món on molts de cops manquen elles. En general, contagiar el meu esperit i fer que  donin un tros d'ells així com jo ho faré, per a ajudar a un nen que personalment crec que són el futur i s'ha d'invertir en ells i donan una oportunitat a tots per igual, ajudant a aquells nou-vinguts i que tenen complicacions amb la llengua.

Estic segur que tots ho fareu molt bé i sereu uns grans mentors/es

S.

No hay comentarios:

Publicar un comentario