sábado, 15 de febrero de 2014

Bon dia a tots i totes. La setmana passada vaig quedar amb en Hachim, el vaig dur a a rambla de Figueres on feien inflables, va estar saltant tot el matí i inclos va fer amics amb qui va jugar molt (es van dir els noms , es van explicar a quina escola anaven). Aleshores vam trobar a la Camila i al seu rossinyol i els vam acompanyar a fer una visita als patis interiors del Castell de Sant Ferran (on en Hachim i el rossinyol de la Camila corrien tota l'estona i s'amagaven) i vam veure fins i tot "bambis" els hi vam tirar fotos, en Hachim deia que pot ser hi hauria osos, no en vam veure pas. Avui tornare a quedar amb en Hachim, avui el dure a casa meva i mirarem alguna pelicula ja que li vaig dir que en tinc moltes de dibuixos, poc a poc l'estic aficionant al cinema.




No hay comentarios:

Publicar un comentario