martes, 4 de febrero de 2014

Hola a tots i a totes.

Aquest foto és de un dissabte que vaig quedar amb en Hachim. Pobre de mi, vaig quedar amb ell a la Plaça Catalunya un dissabte, no sabia que hi havia mercat, no obstant, no va ser complicat veure'l.

Un cop el vaig veure vam planejar el pla del dia. En primer lloc ens vam adreçar a comprar uns llibres d'exercicis per a que el nen fes a casa seva i així pogues millorar amb el català i castellà.

Posteriorment vam anar a esmorzar i aleshores a la biblioteca a fer un parell d'exercicis.




EN la posterior quedada vam anar al cinema, Hachim no havia anat pas mai al cinema. Li va agradar molt, va menjar crispetes de sucre de colors i li va encantar la película de dibuixos. Jo també m'ho vaig passar molt bé. Amb ell tots els dies és una aventura i tant jo com ell, aprenem coses un de l'altre, és molt enriquidor i de profit per els 2.

Espero que us hagi agradat la entrada. Saluts

No hay comentarios:

Publicar un comentario